torsdag den 19. april 2007

'Rigtig rigtig sjovt'!? RRS feeds

Så har jeg fået banket en RRS op - "rigtig rigtig sjovt" - nå det er måske så meget sagt - satte den igår til at abonnere på 2 blogs, men det er åbenbart flittige skrivere jeg har fat på, der er 24 nye indlæg på under et døgn. Og hvem abonnerer jeg så på? - Da jeg har været omkring Politikens bibliotek for nylig i 10 uger valgte jeg to af deres blogs, nemlig 'Læsernes panel' og 'Bibelblog'. Ikke kedelige, men mon dog jeg får læst meget af det?
Idag er der vel ikke varsel om solskoldning - men om flittig brug af paraply.

1 kommentar:

Karen Schaarup sagde ...

Hej Astrid,

Du har ret i at bloggere er flittige skibenter, pyha. Jeg tog nogle af googles "faste" bl a my tube , ved gud ikke morsomt!
Men din kanin og slange har virkelig været en opmuntring her på denne marathon-torsdag. Jeg har lært noget om kaniner...