fredag den 14. september 2007

ærgerligt!


Øv - jeg ville så gerne have talt med i statistikken over færdige brugere - sådan føler jeg mig nemlig - ja altså ikke 'færdig' som sådan!!
Jeg har haft stor fornøjelse af at deltage i 23 ting - somme tider har det føltes lidt overvældende tidsmæssigt - på den anden side har man jo selv kunnet vælge, hvor dybt man ville sætte sig ind i de enkelte emner. Jeg stiller gerne op til de næste 23 - 24 ting.
Da der nu er gået en tid siden jeg har bakset med de de '23ting' kan jeg jo lige overveje hvor meget der er tilbage i min hjerne. Oprettelsen af bloggen, brugen af Flickr og overførsel af musik på den lille mp3 er nok det jeg har brugt mest sidenhen. Selve læringsprocessen hvor man ved at en stor gruppe kolleger skal lære det samme er genial.
Om det er nu er farvel til min blog - ved jeg ikke lige - men jeg tror jeg vil lade den sove lidt Torneroseagtigt for en tid.

3 kommentarer:

Bente Jensen sagde ...

Du kommer med i statistikken, når vi taler i London, det er da rigtig fint:-)
Tak fordi du har gidet lege med os

Anonym sagde ...

Hej! Jeg har tagget dig til en spændende bogleg ;-). Se her: http://joans23ting.blogspot.com/

Anonym sagde ...

hvad jeg ledte efter, tak